Îți place?

Ultimul mohican

16 octombrie 2012



M-am apucat de recitit Ultimul mohican de James Fenimore Cooper, fiindcă am revăzut de curând ecranizarea cărţii şi îmi venea să-mi trag o palmă şi să recitesc romanul - lucru pe care l-am pus în practică, dar fără partea cu palma. În mare, totul părea ok, mă refer la firul acţiunii. Dar lipsa pslmodicului David Gamut, moartea generalului Munro, sinuciderea lui Alice sau "relaţia" dintre Carabină Lungă şi Cora m-au făcut să mă întreb dacă nu am citit prea în viteză şi am omic câteva lucruri. Ceea ce e foarte posibil fiindcă am citit romanul pentru prima oară prin clasa a 6-a şi e posibil să nu îi fi acordat suficient interes pe atunci pentru că nu obişnuiam să citesc cărţi ce-mi sunt puse în mână, voiam să citesc după bunul plac şi să aleg ce îmi convine. Totuşi, încă de atunci cartea mi s-a părut fascinantă şi incredibil de uşro de citit. Ţin minte că îmi ocupa mult timp, dar nu mă plictisea deloc.
Deci, sper ca de data aceasta să nu omit niciun detaliu şi cu siguranţă va fi o lectură plăcută până la capăt.

Sursă foto
Coloana sonoră a filmului



1 Părerei:

Cristina C spunea...

Salut!

Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

:) Numai bine!

Trimiteți un comentariu