Îți place?

Cioburi

14 aprilie 2012





      Am închis într-un clopot de sticlă timpul trecut şi-am aruncat cheia celor şapte lacăte în mare. Puteam doar să privesc...Într-o zi, plictisită de prezent, speriată de viitor, am vrut înapoi doar trecutul. Am implorat sirenele să-mi redea cheia, dar ele nu m-au ascultat. Atunci am spart cu o piatră clopotul şi dintr-o dată ceea ce-a fost a devenit ceea ce este. N-am mai ştiut unde şi când e acel punct din viitor care devine prezent, şi nici cel următor lui. De-atunci alerg din calea trecutului şi mă rog prezentului să mă salveze, refugiindu-mă în viitor.


http://www.youtube.com/watch?v=Rxncx2mJqVo&feature=relmfu

2 Părerei:

Agata A. spunea...

Nu știu cum reușești să-mi faci pielea de găină. Ești uimitoare, love. < 3 M-a impresionat profund aceasta creație.

IonAndrei spunea...

Tare fain ai reuşit să transpui sentimentele pe care le ai într-un text cu alură de poezie. Îmi place foarte mult ultima idee prezentată, e ca o lecţie pentru toţi şi pe care ar trebui să o urmăm fără discuţii.

Pentru melodie ai respectul meu, iar filmul e genial :D

Trimiteți un comentariu