Îți place?

Martorul

4 martie 2012



    Mergeam, mergeam, şi deodată în faţa mea s-a ivit o linie. Am încercat s-o ocolesc, dar nu avea capăt. Am rugat-o să se dea la o parte, dar nu m-a ascultat. Am lovit-o, dar a rămas neînduplecată. Atunci, ca un copil ce sare coarda, am păşit firesc, prea firesc peste ea. 
     Acum depun mărturie pentru persoana mea: Sunt oaspetele ce-a ajuns la castel în ultimul ceas, şi care, oriunde şi mereu, am fost ultimul.  Nimeni în urma mea, cu excepţia umbrei mele, care îmi ţine umbrela atunci când plouă, sau îmi dă lustrul pantofilor, sau îmi ţine treniciul să mă pot îmbrăca. Aşa că nu îmi pot explica cine şi de ce m-a ucis. 
     Se aud ţipete încremenite pe tăbliţe prăfuite rămase-n ecou, undeva departe izbindu-se de crucile cimitirelor - numai morţii ştiu a le asculta-.  Se aud ca nişte scârţâieli de uşă dintr-un capăt straniu al unui coridor.  Se aud şoapte târzii..cineva încearcă să mă strige.
     "N-ai observat că tu te-ai trezit în dimineaţa asta fără inimă ? N-ai observat că sub umărul drept ţi-am atârnat un clopot de moarte şi înviere ? N-ai observat că din mâna dreaptă curge sânge negru iar din mâna stângă curge sânge alb ? N-ai observat că trupul tău e orgă în care se sinucid sentimentele ? Omule...trezeşte-te. Dă-ţi seama că ai murit demult."
     Mă doare trecutul sumbru uitat în urmă. Imaginea apusului acesta trezeşte amintiri demult aţipite în peştera sufletului meu. Durerea mă sfâşie, rupe din mine cu poftă meschină şi răzbunare. Am obosit. Şi totuşi...mă doare...


http://www.youtube.com/watch?v=aThYsdK0Yso

1 Părerei:

Suflet de curva spunea...

fara iniima?stiiiu cum e

Trimiteți un comentariu