Îți place?

Nu mai sunt...

7 iulie 2011



Plouă în mine...Stau închisă sub umbrela vânturilor, dar mă plouă până în adânc...Şiroaie de lacrimi îmi leagă sufletul de cer. Stau şi râd în sinea mea de ploaie: Crede că mă înghite strop cu strop, dar nu ştie că înaintea ei vântul a ucis în mine tot ...

Ca să mă puteţi lovi trebuie să îmi desenez pe faţă o ţintă mare cât  Pământul. Şi oricât de neorbi, de ne-neîndemânatici, de nebolnavi aţi fi, tot nu veţi reuşi să-i nimeriţi centrul.

Căci centrul sunt eu, iar eu ... nu mai sunt demult ...

Xoxo, Ang.

4 Părerei:

£avinia εїз spunea...

interesant...

£avinia εїз spunea...

Felicitari! Ai primit un premiu, daca vrei, il poti ridica aici: http://blogdepremii.blogspot.com/2011/07/premiul-nr-3.html

Kid Skittles spunea...

Ca de obicei, you're the best gorgeous person in the world.
Ya know, am vrut dintotdeauna să trec pe aici şi să-mi las părerile pe al tau blog and now look *laughs*
Exactly - ai o latură poetică; bănuiesc că ai avut mereu una şi dunno, cred că mai ai şi ceva-n plus .

Xoxo Adina.

Ang.xD spunea...

Mulţumesc mult. Apreciez. :3

Xoxo, Ang.

Trimiteți un comentariu