Îți place?

Sub fiecare coajă de copac

18 februarie 2011

Asta e 'proaspăt scoasă din cuptor' . Am scris'o ieri în timp ce, răpusă de durerea'mi de burtă, îmi plângeam de milă. Şi mi'am zis că mai bine pun ceva pe foaie decât să mă smiorcăi precum o idioată. Şi..uitaţi ce'a ieşit.

Sub fiecare coajă de copac

Sub fiecare coajă de copac
Cei ce au fost sau se vor naşte tac.

În fiecare paltin, la amiază,
O fată doarme, un băiat visează.

Trec anii lumii fără să-i mai doară,
Şi luminează roata milenară.

În vechi stejari, arţari şi tei
Călătoresc bărbaţi, roiesc femei.

Cei ce au fost, cei care au să vină
Au trupurile-n arbori de lumină.

Un prunc se-ntinde, un bătrân zâmbeşte;
Sunt împreună toţi. Iubirea creşte...

În timp ce o scriam mă uitam la Doctor Who [nu cred că am menţionat..nu, nu am menţionat *laughs*], călătorii în timp, chestii, trestii...cred că de acolo şi ideea. Chiar nu ştiu. Defapt la cât de stresată si nervoasă eram, mă miră cum de am pus ceva pe foaie.
Xoxo, Ang. *hugs*

0 Părerei:

Trimiteți un comentariu