Îți place?

Pădurea carnivoră

18 februarie 2011

Am participat la un duel cu poezia asta, deci nu e 'proaspăt scoasă din cuptor'. Am pierdut duelul *laughs*, dar încă simt ceva special pentru poezia asta. Majoritatea persoanelor care au citit'o mi-au spus că e amuzantă, but...mie nu mi se pare aşa funneh. Anyway, I hope you like it! *w*

Pădurea carnivoră

Pădurea aceasta a înghiţit un om!
L-a strigat cu vocea ei verde, întunecată...
Omul a intrat în pădure să taie lemne,
Dar nu s-a întors şi nici nu sunt semne
Că se va-ntoarce vreodată!

Pădurea aceasta a înghiţit o turmă de oi
Şi l-a înghiţit în cele din urmă şi pe cioban,
Pădurea aceasta nebună fuge prin ploi
Şi ne înghite oile şi visele odată pe an.

Când te strigă in mai pădurea verde,
Nu te grăbi din casă, noaptea, să pleci!
Ea va dansa cu tine şi te va pierde
Pe neştiute poteci.

Pădurea aceasta cu viezuri şi căprioare,
Cu ploi de lumină şi cu izvoare
Plescăie din limbă şi mă imploră de-o oră...
Pădurea aceasta e carnivoră!
Xoxo, Ang. *hugs*

0 Părerei:

Trimiteți un comentariu